چگونه بفروشیم
تجارت شبکه ای تجارت برتر
اطلاعاتی در مورد نحوه بازار یابی شبکه ای سالم در شرکت پنبه ریز

چگونه بفروشیم؟

روشی برای موفقیت در بازاریابی چند سطحی

بازاریابی چند سطحی روشی از فروش محصول می باشد که در آن فروش از طریق مشتریان و بازاریابهای شرکت که در عین حال مصرف کننده های شرکت هستند، انجام می شود. افراد در قبال فروش شخصی و فروشی که در گروه فروششان انجام می شود پورسانت دریافت می کنند، این بدان معناست که گروه فروش شما در زمینه فروش هرچه تواناتر باشند شما درآمد بیشتری خواهید داشت. پتانسیل درآمد زایی یک گروه فروش کوچک با توانایی فروش بالا بسیار بیشتر از پتانسیل گروه بزرگی است که توانایی فروش ندارد. فرض کنید که شما شخصاً توانید در ماه 500 امتیاز محصول بفروشید. این بدان معناست که شما حدودا 35,000 هزار تومان از فروش شخصی تان درآمد خواهید داشت. در ماه اول شما 6 نفر را به سطح اولتان اضافه کنید و این 6 نفر هم بتوانند ماهیانه 500 امتیاز محصول بفروشند. در این مرحله درآمد شما از فروش تیمتان به 150,000 تومان میرسد که جمع این عدد با درآمدی که از فروش شخصیتان حاصل می شود به رقم 185,000 تومان میرسد. حالا فرض کنید افرادی که در سطح اول شما هم بتوانند هر کدام 6 نفر را به سطح اول سازمان فروششان اضافه کنند. تعداد افراد سطح دوم شما به عدد 36 میرسد، و اگر این افراد هم بتوانند هر کدام ماهیانه فقط 500 امتیاز از محصولات شرکت را بفروشند درآمد شما از فروش سطح 2 به عدد 180,000 میرسد که جمع این عدد با درآمد شما از سطح 1 و فروش شخصیتان 365,000 تومان خواهد بود، این درآمد شما در ماه دوم کاریتان است.

اگر این افراد هم هر کدام 6 نفر را به سطح یک خود اضافه کنند تعداد افراد در سطح 3 شما به 216 نفر می رسد. و اگر این افراد هم مانند دیگر نفرات گروه فروش شما عمل کنند درآمد شما از سطح 3 به عدد 540,000 تومان میرسد، که مجموع این درآمد با درآمدتان از سطوح قبلی و فروش شخصیتان به عدد 915,000 تومان میرسد، و اگر هر کدام از افراد سطح 3 شما هم مانند دیگر افراد گروه فروشتان عمل کنندتعداد نفرات سطح 4 سازمان فروش شما 1296 نفر خواهد بود و درآمدتان از این سطح 3,240,000 تومان خواهد بود، همچنین جمع درآمد ماهیانتان از کل سطوح فروشتان 4,155,000 تومان خواهد بود. حالا تصور کنید که در سطوح بعدی و ماه های بعدی چه درآمدهایی می تواند اتفاق بیافتد. در نظر داشته باشید که این درآمد هر ماه ثابت خواهد بود، و فقط می تواند افزایش پیدا کند. کافیست شما توانایی فروش را در افراد سازمان فروشتان تقویت کنید.

 

«فروش، هیچ گاه خود به خود ایجاد نمیشود!»

در نتورکهای باینری و سیستمهای هرمی که ما قبلا در ایران با آنها آشنا بودیم هر کس برای کسب درآمد می بایست همیشه به دنبال جذب و وارد کردن افراد جدید به سازمان می بود ، چرا که پورسانتی که ما دریافت می کردیم در قبال ورود این افراد به ما پرداخت می شد، و بابت ورود هرکس ما فقط یک بار پورسانت می گرفتیم. همینطور اگر ما می خواستیم به درآمدهای بالا و مداوم برسیم میبایست گروهی از افراد را در تیم مان داشته باشیم که در زمینه وارد کردن افراد خبره و متبحر باشند، چراکه این پورسانتها مادامی که سازمان ما رشد میکرد و افراد جدید وارد سازمان مان می شدند به ما پرداخت می شد. بنابراین تمام آموزشها بر پایه بالا بردن توانایی افراد در زمینه جذب افراد جدید پایه ریزی می شد، تا ما بتوانیم افرادی را در سازمان تعلیم دهیم که تبدیل به متخصص در زمینه وارد کردن افراد به یک طرح درآمد زایی شوند. اما در بازاریابی چندسطحی این پورسانت ها نه برای ورود افراد، بلکه به ازای فروشی که در سازمان شما انجام می شود، پرداخت می شود. پس اگر شما مجموعه ای از افراد را رهبری کنید که کار فروش را انجام می دهند، وحتی اگر نفر جدیدی به سازمان شما اضافه نشود پورسانتهای شما در قبال فروشی که در سازمانتان انجام می شود بصورت مداوم به شما پرداخت خواهد شد.

 

«در بازاریابی چند سطحی، میزان درآمد به میزان فروش سازمان شما بستگی دارد، نه به تعداد افراد سازمانتان»

 

در بازاریابی چندسطحی یا MLM این آموزشها برپایه بالا بردن توانایی افراد در زمینه فروش و تبدیل کردن مشتریها به فروشنده و همچنین تبدیل کردن فروشنده ها به متخصصان فروش پایه ریزی میشود. هر کسی توانایی فروش را دارد. این کاریست که ما همیشه انجام داده ایم، اما نه درقالب فروش مستقیم کالا بلکه به شکل توصیه خرید به افراد و عوض کردن مسیر خرید آنها. تبلیغات کلامی در مورد کالایی که استفاده می کنیم و از آن راضی هستیم کاری است که همه ما از زمانی که صحبت کردن را یاد گرفته ایم انجام داده ایم و هیچ گاه در ازاء انجام این تبلیغات پورسانتی دریافت نکرده ایم، در صورتی که معمولا تولید کننده ها قسمت اعظمی از فروششان را مدیون همین تبلیغات کلامی مصرف کننده گانشان هستند. در بازاریابی شبکه ای اگر تبلیغات کلامی مصرف کننده ها منجر به فروش کالا شود تولید کننده قسمتی از سود خود را در قالب پورسانت به مصرف کننده پرداخت می کند.

خاطر نشان کنم که در اطراف شما هیچ کس نیست که مصرف کننده محصولات بهداشتی نباشد. محصولات بهداشتی جزو پر مصرفترین کالاها هستند، پس کار فروش در زمینه محصولات بهداشتی می تواند به سهولت انجام شود، و شما به راحتی می توانید با توصیه کردن محصولات به کسانی که در حال حاضر مصرف کننده همین محصولات هستند به راحتی فروش انجام دهید.

شرکتهای فعال در زمینه MLM یا بازاریابی چند سطحی در قبال میزان فروشی که افراد سازمان شما انجام می دهند پورسانت پرداخت می کند، نه در قبال عضو گیری. بنابر این بهتر است که در پی بالابردن قدرت فروش افراد سازمانتان و بالابردن میزان فروش سازمانیتان باشید تا به دنبال عضوگیری.

 

«در این تجارت آموزش، بر مبنای بالابردن قدرت فروش افراد پایه ریزی میشود،نه عضو گیری»

 در این تجارت افراد به 3 دسته تقسیم می شوند.

1) سازمان سازها: افرادی هستند که توانایی سازمان سازی و رهبری دارند و معمولا مجموعه ای از فروشندگان را رهبری می کنند. این افراد در عین حال که به دنبال افزایش تعداد فروشندگان تیمشان هستند کار فروش را به راحتی و در حجم بسیار بالا انجام می دهند. چرا که به راحتی توانایی آموزش فروش را دارند. این افراد درآمدهای بسیار بالا و مداوم در این تجارت خواهند داشت.

2) فروشنده ها: کسانی که تبحر در فروش و عوض کردن مسیر خرید دیگران را دارند و با تهیه یک لیست ازاطرافیانشان و ارائه محصولات شرکت به این افراد به صورت مداوم می توانند به درآمدی ثابت برسند. محصولات بهداشتی جزو معدود کالاهایی است که تمام افراد مصرف کننده آنها هستند. بنابر این تمام اطرافیان شما می توانند در لیست مشتریانتان قرار گیرند. این افراد محصولات مورد نیازشان را بدون کوچکترین امتیازی از بازار سنتی تهیه می کنند. شما می توانید همان محصول را با قیمت پایین تر و تحویل درب منزل برایشان تهیه کنید. پس فروش به اطرافیانتان کار سختی نیست. فروشنده های شما در عین حال که کار فروش را انجام می دهند زمانی که درآمدشان از فروش بالا رفت قابلیت و انگیزه تبدیل شدن به یک سازمان ساز خوب و موفق را پیدا می کنند، و می توانند با جذب بازاریاب و آموزش آنها گروه فروش خود را بسازند و به درآمد بالاتری برسند.

3)مشتریهای ثابت: اطرافیان شما که محصولات بهداشتی شان را از طریق شما یا تیم فروشتان تامین می کنند. گروهی از این افراد مصرف کننده صرف هستند و هیچوقت قابلیت تبدیل شدن به یک فروشنده را ندارند، مانند افراد مسنی که در لیست مشتریان شما قرار دارند. اما افرادی هم در لیست مشتریانتان هستند که میتوانند به یک فروشنده موفق تبدیل شوند، این افراد زمانی که بدانند از پیشنهاد دادن محصولاتی که خود مصرف می کنند می توانند درآمد کسب کنند حتما این کار را انجام خواهند داد. بنابر این گروه فروش شما به راحتی این قابلیت را دارد که به یک سازمان فروش بزرگ تبدیل شود، تنها در حالتی این اتفاق می افتد که فروش در سازمان شما انجام شود و افراد گروهتان آموزشهای لازم را برای این کار ببینند.

بازاریابی چند سطحی تجارتی است با قابلیت درآمد زایی بسیار بالا، یک راه سریع برای ثروتمند شدن. اما برای بهره مند شدن از این قابلیت ابتدا باید بدانیم که این تجارت چه خصوصیاتی دارد و چه نوع عملکردی را می طلبد. عملکرد صحیح مطمئنا نتیجه درست را به همراه دارد.

یک گروه فروش کوچک که کار فروش را مداوم و بدون وقفه انجام دهد می تواند شما را به یک درآمد بزرگ و دائمی برساند. و یک سازمان بزرگ که کار عضو گیری را انجام دهد درآمدی کوچک و موقت برای شما به همراه خواهد داشت.

کافیست قابلیتهای این تجارت را درک کنید و خودتان را با آن هماهنگ کنید. سپس موفقیت در بازاریابی شبکه ای پنبه ریز در دسترس شما خواهد بود.

 www.panberes.ir

شرکت خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز

www.mywork.blogfa.com

 

 

تعداد افراد در سطح

امتیاز فروش ماهانه در سطح

امتیاز ماهانه فروش شخصی

درصد پورسانت سطح

پورسانت ماهیانه از سطح(تومان)

پورسانت ماهیانه ازکل سطوح(تومان)

۶

۳۰۰۰

۵۰۰

۵۰٪

۱۵۰.۰۰۰

۱۸۵.۰۰۰

۳۶

۱۸.۰۰۰

۵۰۰

۱۰٪

۱۸۰.۰۰۰

۳۶۵.۰۰۰

۲۱۶

۱۰۸.۰۰۰

۵۰۰

۵٪

۵۴۰.۰۰۰

۹۱۵.۰۰۰

۱۲۹۶

۶۴۸.۰۰۰

۵۰۰

۵٪

۳.۲۴۰.۰۰۰

۴.۱۵۵.۰۰۰


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 41373
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1